Diorismos67

“ Άλλο ένα καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και η αγωνία δεν έχει τέλος…….“

Αναρτήθηκε από τον/την diorismos67 στο 14 Ιουνίου, 2011

Αθήνα 14/6/2011

  “ Άλλο ένα καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και η αγωνία δεν έχει τέλος…….“

Ως σύλλογος  Αδιόριστων Εκπαιδευτικών με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω. έχουμε για πολλοστή φορά την τιμή να απευθυνθούμε σε όλους τους πολίτες  αυτής της χώρας. Ως δημιουργική κοινότητα εκπαιδευτικών έχουμε κατ` επανάληψη αποδείξει ότι  διαθέτουμε ξεκάθαρες θέσεις για όλα τα θέματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και αν αυτό ενοχλεί!!! Στην παρούσα φάση, θα αναφερθούμε στο σοβαρό πρόβλημα που έχει ανακύψει με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω.

Η αρχή του προβλήματος έχει τις ρίζες του στην παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας, στο υποσυνείδητο της οποίας δεν έχει ακόμα και τώρα εισχωρήσει ως κανονικότητα η εφαρμογή του νόμου. Ως συνέπεια, αυτό το γεγονός οδήγησε στην ενεργή ή παθητική αποδοχή της ελαστικοποίησης του νόμου, έπειτα της ελαστικοποίησης της παραβατικότητας, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα την διάλυση του κράτους δικαίου, τον δημοσιονομικό εκτροχιασμό και αποτέλεσμα όλων αυτών ήρθε η πτώχευση.

Τα δυο προηγούμενα  καλοκαίρια ζήσαμε ως θύματα την ανάλογη διαδικασία στον χώρο της Παιδείας, η οποία αντί να αποτελεί εξαίρεση του παραπάνω κανόνα, στην πραγματικότητα αποτελεί την πιο προκλητική έκφανση της κατάρρευσης των θεσμών και της παράβασης των νόμων. 

Πιο συγκεκριμένα, το νομικό πλαίσιο διορισμού εκπαιδευτικών με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω 3794/2009 – ΦΕΚ 156/Α’/4.9.2009 , άρθρο 39 παρ.4 ουδέποτε εφαρμόστηκε,   το επόμενο δε καλοκαίρι στην εφαρμογή του  Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄)    άρθρο 9 παρ.10 να δηλώνονται 10,20 και 30 κενές θέσεις και να διορίζεται μόνο ένας ή και κανένας  εκπαιδευτικός με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω , και τώρα άλλο ένα καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και η αγωνία δεν έχει τέλος .

Είναι τόσο προκλητικό να εξαπατάς ανθρώπους που ήδη αγωνίζονται με νύχια και με δόντια να επιβιώσουν με αξιοπρέπεια αλλά χωρίς υγεία σε αυτή την ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΦΙΛΟΞΕΝΗ χώρα. Έχοντας απέναντι τους ένα ανύπαρκτο σύστημα υγείας , μη προσβάσιμες υπηρεσίες, σχολεία, χώρους εργασίας, σε περίπτωση που ατύχησαν και χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο κλπ.

Και αντί να έχουν σε προτεραιότητα την επαγγελματική αποκατάσταση αυτών των ανθρώπων έχουν το θράσος κάποιοι να τους εμπαίζουν.

 Αναμφισβήτητα οι Εκπαιδευτικοί με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω είναι οι πιο αδικημένοι μεταξύ αυτών που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες . Διότι από την μια όλα αυτά τα χρόνια ουδέποτε υπήρξε μέριμνα για  την επαγγελματική αποκατάσταση αυτών και από την άλλη με το που ψηφίστηκε νόμος για τον διορισμό τους ουδέποτε αυτός εφαρμόστηκε  και σαν να μην φτάνει αυτό έρχεται ο  Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄)   που αδικεί παράφορα  τους Εκπαιδευτικούς με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω , αφού ο διορισμός των ειδικών κατηγοριών  κατά κλάδο ειδικότητα και κατηγορία να εξαρτάται από μια υπουργική απόφαση.

Μετά από αυτά διεκδικούμε :

Να διοριστούν αυτό το καλοκαίρι ΟΛΟΙ οι Εκπαιδευτικοί με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω βάσει του άρθρου 9 παρ.10 του Ν.3848/2010(ΦΕΚ 71 Α’) για να μην μείνει στα λόγια και μόνo η χιλιοειπωμένη “μεταβατική περίοδος“.

 

Διεκδικούμε με αποφασιστικότητα και αξιοπρέπεια τους διορισμούς που αδίκως στερηθήκαμε και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε μέχρι να πάμε στα σχολεία μας!

 

           

            Μην ξεχνάς ανά πάσα στιγμή μπορεί να είσαι εσύ ο αδιόριστος εκπαιδευτικός με αναπηρία, ο άνθρωπος με αναπηρία….

Με εκτίμηση εκ μέρους του Δ.Σ.

 Ο Πρόεδρος                                                          Η Γραμματέας

Μπίτης Αθανάσιος                                             Ταμπάκου Δέσποινα

 

 

103 Σχόλια to ““ Άλλο ένα καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και η αγωνία δεν έχει τέλος…….“”

  1. Π.Ε 02 είπε

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ…..http://akros-empisteutiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_5954.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FSsphg+%28Άκρως+Εμπιστευτικόν%29

  2. PE09 είπε

    σκεψη?κινηση?κατι?

  3. PE09 είπε

    http://www.facebook.com/groups/217832744908028/
    μονο αυτο εχω να πω! Ας δραστηριοποιηθουμε επιτελους!!!!!!!

  4. giota ΠΕ1804 είπε

    η μονη λυση ειναι μονο νομικα να κινηθουμε το οποιο θα ειναι κ το μονο βασιμο.ειδικα σε σχεση με τις ταχνικες ειδικοτητες που ισχυριζοντε οτι δεν διορισαν περσυ λογο του οτι δεν ειχαμε ΑΣΠΑΙΤΕ ενω η προκυριξη δεν ελεγε κατι τετοιο.

  5. maestro είπε

    Μόνο μέσω Ευρωπαϊκής Ένωσης(και αυτοί έχουν άλλα προβλήματα να λύσουν τώρα) εάν επιτευχθεί κάτι, διαφορετικά, δυστυχώς δεν βλέπω φως..!

  6. Π.Ε 02 είπε

    arxika pisteuw oti to proedrio tou silogou mas alla kai h ΕΣΑμεΑ prepei na vgalei mia katagelia me epithetiko ufos kai na zitaei apo to upougeio na dioristoune oloi osoi simplirwnoun ta kritiria diorismou……. tin opoia na dimosiopioisi se ola ta mme kai sto internet px alfavita…

    • Αλίκη είπε

      Συγνώμη ρε παιδιά , θα βγει εγκύκλιος και για τις υπόλοιπες ειδικότητες ή αυτό ήταν και τέλος , ? Αν είναι έτσι είναι σκέτη κοροϊδία , τι θα γίνει , δε φτάνει που δε μετρησε το 12μηνο για εμας που το συμπληρώσαμε φέτος αλλά δε θα διορίσουν καικανέναν από τη λίστα? Τι χάλια είν αυτά!!!!

      • Π.Ε 02 είπε

        aliki emeis paleuoume apo to 2009 gia diorismo….simera pou milisa me to upourgio mou eipan oti gia fetos auth einai h egkuklios kai den tha vgei allh…to ksanalew oti kati prepei na kanoume…..egw exw to dikawma na kanw ta xartia mou alla kserw kai oti apo ton diko mou pinaka tha paroun ena me duo atoma….etsi mono gia na poune oti peirane…..an mporousane na min paroun kanenan den tha epernan kanenan…to thema einai na dioristoume OLOI…..den mas upologizei kaneis…kai meta sou lene gia kratos dikaiou kai koinwniko kratos….edw ta sxoleia den exoun daskalous-kathigites….h idiki agwgh upoferei….ta nosokomia xreiazonte giatrous kai autoi pane kai pernoun limenofulakes kai pirosvestes….alla ksexasa gia tis dikes mas theseis den uparxei visma enw na deite ti exei na ginei twra me tis nees prokurikseis…….kai to thema einai oti emeis tha eprepe na dioristoume me ton palio ton nomo kai oxi me to kainourgio….opos kai opote theloune efarmozoun tous nomous siimfwna me oti tous simferei…….(are elladara gi auto den tha pas pote mprosta)……sas to eipa kai sas to ksanalew apo thn stigmi pou to provlima tous den einai mesa sto spiti tous min perimenete na niastei kaneis…..autous to mono pou tous niazei einai na pernoun tous paxulous misthous tous kai na katastrefoun tis zwes tis dikes mas (tis idi katestramenes)…tha ithela na kanw mia erwthsh pros to proedrio tou sulogou….ti protitheste na kanete apo edw kai pera?perimenw apanthsh….euxaristw!!!

        • rina είπε

          καλησπέρα εγώ έχω σκεφτεί κάτι να κινηθούμε νομικα ίσως κάτι να πετύχουμε..είμαι συνδρομήτρια στο περιοδικό αναπηρία τώρα ,,εκει έχει ένα τηλέφωνο ενός δικηγόρου που ασχολείται αποκλειστικά με θέματα των αμεα..προφανώς γνωρίζει πολλά απο νόμους και δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία…μήπως να τον ενοχλούσαμε να πάρουμε μια γνώμη αν μπορει κάτι να γίνει με μας?

      • sakam είπε

        Φέτος πέρασα από επιτροπή και πήρα το 67% και πίστευα ότι θα μπορούσα να κάνω τα χαρτιά μου και με τους περσινούς πίνακες θα ήμουν 1,5 μόριο μπροστά από τον πρώτο.Κι όμως τίποτα.Σκοπός είναι ο διορισμός ΟΛΩΝ.

  7. Π.Ε 02 είπε

    exw na kanw mia erwthsh…Η ΕΣΑμεΑ ti kanei gia ola auta?authn prepei na piesei prwta….alla mallon den uparxei pouthena…ektos an krivete pisw apo mikropolitikes skopimotites….pou den thelw na pistepsw kati tetoio….

  8. Π.Ε 02 είπε

    to kratos einai ena megalo B@#$%^&O.Edw kleinoun sxoleia den pernoun kathigites pou vasei nomou kanonika eprepe na einai idi diorismenoi kai pigenoun kai me pernoun pirosvestes kai limenofilakes…..oxi oti exw tpt me ton kado auto alla toso aparaitito einai na paroun limenofulakes?ti na pw den kserw…….

  9. diorismos67 είπε

    Εγκύκλιος ειδικών κατηγοριών :
    http://www.alfavita.gr/downit.php?id=41011

  10. Π.Ε 02 είπε

    einai koroidia olo auto……gia olous kati prpei na ginei kai opos kserete oloi auth einai h teleutaia xronia gia emas pou diorizomaste me euton ton tropo apo tou xronou oloi tha dinoun asep…..kati prepei na ginei…..prepei fetos na dioristoume oloi…..

  11. Π.Ε 02 είπε

    vgike h prokiriksi gia monimo diorismo ton eupathwn kathgoriwn…..apo oti exw katalavi mono 4 eidikothtes exoun dikaiwma na kanoun ta xartia tous……… ΠΕ 70, ΠΕ 02, ΠΕ 03, ΠΕ 04 (ΠΕ 04.01, ΠΕ 04.02, ΠΕ 04.04) an kanw lathos diorthoste me ……..

  12. Π.Ε 02 είπε

    έχουμε που έχουμε τα προβλήματα….μας χτυπάνε και άλλο….προσωπικά εγώ δεν αντέχω άλλο έχω φτάσει στα όρια μου… πρέπει να κάνουμε καμιά τρέλα για να καταλάβουν οι υπεύθυνοι το τι περναμε?

  13. george είπε

    υπομονή υπάρχει, η θέληση πρέπει να αναζητηθεί.
    προετοιμαστείτε και καλέστε μας σε τόπο κ χρόνο που να βολεύει τους περισσότερους…
    όσοι δεν διοριστήκατε ακόμα, θα το βρείτε μπροστά σας…!ούτε μοριοδότηση ούτε πρόβλεψη για ευνοϊκότερη μεταχείρηση υπάρχει στις αναπηρίες άνω 67% που είναι εκτός ΠΔ50/96 κτλ

  14. george είπε

    μήπως θα ήταν καλύτερο για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας να μετονομαστεί ο σύλλογος “πανελλήνιος σύλλογος εκπ/κών με αναπηρία”, ούτως ώστε να περιλαμβάνει αδιόριστους & διορισμένους;
    άλλωστε τα προβλήματα συνεχίζονται- με άλλη μορφή – κ μετά τον διορισμό…

  15. PE09 είπε

    καλημερα, απο το υπουργειο ειπωθηκε οτι δεν θα παρουν οικονομολογους ΠΕ09 για τις ειδικες κατηγοριες!
    Αυτα. Πραγματικα δεν αντεχω αλλο……..

    • Π.Ε 02 είπε

      και εγω δεν αντεχω αλλο…κατι πρεπει να κανουμε….το εχω πει πολλες φορες αλλα δεν βλεπω ανταποκριση…..

      • PE09 είπε

        ειμαι μεσα! Αλλωστε ημουν μεσα σε ολα απο την αρχη , ακομα και με τον δικηγορο για την προσφυγη που καναμε. ειδα πιο κατω να γραφεις κατι σχετικα με
        http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_5850.html
        ποιος προτιθεται να το κυνηγησουμε?

        Συγνωμη που γραφω σε αυτον τον τονο και σιγουρα δεν θελω να υποκαταστησω ουτε να μειωσω καμια απο τις επιμονες και πολλες φορες επιπονες κινησεις και δρασεις των υπολοιπων συναδελφων-μελων του συλλογου και φυσικα του Δ.Σ. Απλα ειμαι οπως καταλαβαινετε σε ασχημη ψυχολογικη κατασταση οπως νομιζω και αρκετοι αλλοι απο εδω. Παρακαλω ακομα και το Δ.Σ. αν μπορει να μας πει οποια περαιτερω κινηση σκεφτεται να κανει σχετικα με αυτο.
        Ευχαριστω και παλι συγνωμη!

        • diorismos67 είπε

          Συνάδελφοι,
          το Ευρωπαϊκο Δικαστήριο, δεν μπορεί να υποχρεώσει το ΥΠΔΒΜΘ να εφαρμόσει το νόμο περί διορισμού εκπαιδευτικών με αναπηρίες δηλ. να μας διορίσουν όλους. Αυτό που μπορεί να κάνει είναι να ”τιμωρήσει ” το ΥΠΔΒΜΘ με χρηματικό πρόστιμο για αυτή μας την ”ομηρία”. Και επειδή γνωρίζουμε κι άλλες παρόμοιες περιπτώσεις , το ΥΠΔΒΜΘ προτιμά να πληρώνει πρόστιμα κάθε χρόνο παρά π.χ. να διορίζει ή να εφαρμόζει αυτά που θα έπρεπε να εφαρμόζει στην εκπαίδευση γενικότερα.

    • sakam είπε

      Στέκει νομικά αυτό?Δηλ.μπορούν να πάρουν από κάποια άλλη κατηγορία και να αφήσουν απ’έξω κάποια άλλη?Πως επιλέγουν από ποιες κατηγορίες θα διορίσουν?

  16. maestro είπε

    Το λέει στο site του Μπράτη εκεί που γράφει “Σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς στην Π.Ε. και Δ.Ε.
    για το σχολικό έτος 2011-12 ” πως “…θα εκδοθεί, ίσως και σήμερα, η εγκύκλιος για τις ειδικές κατηγορίες (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 10 του ν. 3848 /2010 ΦΕΚ 71 Α΄)…”:
    http://www.mpratis.gr/index.php/2010-09 … 0–2011-12
    Αλλά αυτός προτρέχει 1-2 μέρες πάντα..!
    Αυτές τις μέρες θα βγει πάντως..!
    Στις ειδήσεις πριν λίγο, μίλησε για 600 συνολικά προσλήψεις στην εκπαίδευση, τώρα πόσους θα πάρουν απ’τις ειδικές κατηγορίες, δεν ξέρω..!
    Ας ελπίζουμε για το καλύτερο..!

  17. Π.Ε 02 είπε

    http://www.alfavita.gr/artro.php?id=40604
    fantasteite to ti exei na ginei sthn dikia mas kathgoria…….

  18. ΠΕ 02 είπε

    epidi den exw katalavei…egw exw perasei apo protovatmia epitropi tou ika kai mou exei vgalei eforou zwhs 70% xwris na pernw kapoia suntaksi kai empipto stis diatakseis tou nomou 2643/98.tha ksanaperasw apo epitropi?

  19. maestro είπε

    Τα πιστοποιητικά που δίνονταν από την α’ βάθμια υγειονομική επιτροπή που στεγαζεται στο ΙΚΑ, σχετικά το Νόμο 2643/28/9/98, έχουν μόνιμη ισχύ.
    Απ’ ότι λένε, στο εξής αν κατάλαβα καλα θα αντικατασταθούν με:
    Τα νέα εκδιδόμενα πιστοποιητικά αναπηρίας θα ακολουθούν τις διατάξεις του ν.3863/2010(ΦΕΚ 115/τ.Α΄/2010) «Νέο Ασφαλιστικό Σύστημα και συναφείς διατάξεις ρυθμίσεις στις εργασιακές σχέσεις», άρθρο 6 «Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας» και άρθρο 7 «Ενιαίος Κανονισμός Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας».

    • antonis είπε

      δηλαδή στην εγκύκλιο που βγήκε πέρσι τον αυγουστο για διορισμό ειδικών κατηγοριών και ήθελε τον νόμο 2643/98 τον οποίο εγώ δεν ήξερα πως θέλει τον συγκεκριμένο κ έχασα το διορισμό φέτος αν γίνουν ξανά διορισμοί θα θέλει τον ίδιο νόμο ή τον νέο αυτόν που γράφεται 3863/2010 ? μη χάσω πάλι το διορισμό (αν κάνω αίτηση φυσικά) ή θα ισχύσει απο του χρόνου? σας παρακαλώ απαντήστε μου με σιγουριά γιατί θα είναι η τελευταία μ ευκαιρία να διοριστώ και πέρσι έχασα το διορισμό για 3 μέρες

      • maestro είπε

        Θα υπάρχει και η ανάλογη ενημέρωση φίλε μου, θα δούμε τη νέα εγκύκλιο. Με το καλό να βγει. Κι εγώ αυτήν περιμένω.
        Κι εγώ πιστοποιητικό του 2643/98 έχω και αυτό έχω σκοπό να καταθέσω. Παρεπιπτόντως, πήγα και ρώτησα σχετικά (με 3863/2010) στο ΙΚΑ, στην υπεύθυνη της επιτροπής και δεν ήξερε τίποτα.
        Είναι καινούριος σχετικά νόμος.
        Το αναφέρει στην πρόσφατη “Πρόσκληση υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ” στη σελίδα 15 στο “ΠΡΟΣΟΧΗ!”
        http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/18-07-11-ypoboli-aitiseon-anapliroton-oromisthion-eae.html

      • diorismos67 είπε

        Οπως και να’χει συνάδελφε Antoni από πέρυσι το καλοκαίρι μέχρι τώρα θα πρέπει (λογικά) να έχεις περάσει από επιτροπή του ΙΚΑ, αν όχι κανόνισε να περάσεις τώρα και μην περιμένεις τελευταία στιγμή την εγκύκλιο των ειδικών κατηγοριών για να δεις ποιό πιστοποιητικό αναπηρίας θα ισχύσει, — το κέντρο πιστοποίησης αναπηρίας δεν λειτουργεί ακόμη– και εξάλλου το πιστοποιητικό αναπηρίας του ΙΚΑ βάσει του ν. 2643/98 ισχύει έτσι και αλλιώς και γίνεται δεκτό αρκεί η αναπηρία που πιστοποιεί, για την δική μας πάντα περίπτωση, να είναι 67% και άνω και μόνιμη.

  20. antonis είπε

    Αγαπητοί συνάδελφοι κάθε χρόνο το υπουργείο ζητά να μην καταθετουν εκ νεου πιστοποιητικά αναπηρίας όσα έχουν χρόνια ισχύ, ας μας πουν επιτέλους ποια είναι τα πιστοποιητικά που έχουν χρόνια ισχύ, όταν περνάω απο επιτροπή μου λένε δ μπορούμε να σου δώσουμε χαρτί που να λέει οτι η αναπηρία είναί μόνιμη. Πήρα τηλ στο υπουργείο τους είπα αυτό κ μου λένε ειρωνικά για να στο είπαν οι γιατροί κάτι θα ξέρουν, λέω αυτοί ξέρουν εσείς τι ζητάτε, η αναπηρία που έχω είνα ανίατη, ας σταματήσουν επιτέλουν να εμπαίζουν τους ανθρώπους με σοβαρές αναπηρίες και μάλιστα με το χειρότερο τρόπο. Ας δείξουν λίγο σεβασμό. . .

  21. diorismos67 είπε

    http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/18-07-11-ypoboli-aitiseon-anapliroton-oromisthion-eae.html

  22. Αλίκη είπε

    Παιδιά έχουμε κανένα νέο ή ακόμα τίποτα , έστω μια φήμη , μια ιδέα !

  23. george είπε

    μήπως θα ήταν καλύτερο για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας να μετονομαστεί ο σύλλογος “πανελλήνιος σύλλογος εκπ/κών με αναπηρία”, ούτως ώστε να περιλαμβάνει αδιόριστους & διορισμένους;
    άλλωστε τα προβλήματα συνεχίζονται- με άλλη μορφή – κ μετά τον διορισμό…

  24. John είπε

    Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να προτείνω στο προεδρείο του συλλόγου μας
    να οργανώσει μία συνάντηση μέσα στις επόμενες ημέρες έτσι ώστε να
    αποφασίσουμε τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνουμε για να φθάσουμε
    στο διορισμό όλων μας.

  25. rina είπε

    καλησπέρα και από μένα ,διάβασα εδώ ένα άρθρο που λέει ότι η “κυρία υπουργός”προσλαμβανει 250 ιεροδιδάσκαλους στην Ξάνθη για την διδασκαλία του κορανίου…και εμείς στην κοροιδία…τι να πω…

  26. ΠΕ 02 είπε

    prepei to proedrio tou sulogou mas na antidrasi…kai otan lew antidrasi den enow mia apli epistoli h mia apli diamartiria…prepei na vroume kati pio dinato wste na tous piesoume…tha prepei na dimosiopioisoume to thema mas se olous wste h konwnikh katakraugh na einai megali…..as apofasisoun ta atoma pou mas ekprosopoun…kai egw tha eimai mazi sas se opoia morfi diamartirias apofasistei….

  27. ΠΕ 02 είπε

    sunadelfoi…prepeina kanoume kati wste fetos na diorisotune oloi osoi simplironoun ta kritiria diorismou giati opos gnwrizete einai h teleutea xronia tou metavatikou xronou tou neou nomou……apo tou xronou oloi meso asep….toulaxiston gia egw opos kai polu apo esas den mporoun na mpoun se auth ti diadikasia logo ton provlimaton ugeias pou antimetopizoume….o theos voithos!!!

    • NA είπε

      Έχεις δίκιο. Πόσοι έχουμε απομείνει και τι μπορούμε να κάνουμε;

    • Αλίκη είπε

      Συμφωνώ , πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κάτι , δεν είναι μόνο ο διορισμός που χάνεται είναι και το δικαίωμα αναπλήρωσης . Δεν υπάρχει κανένα νέο , κάποια ελπίδα στον ορίζοντα , κάποιο θετικό σημάδι τελοσπάντων ότι κάτι θα αλλάξει ? Μέχρι τώρα το πρόβλημά μου ήταν να αντιμετωπίσω τη σκλήρυνση κατα πλάκας , τώρα θα πρέπει να αντιμετωπίσω και την ανεργία ! Αυτό είναι πολύ άδικο , για όλους όχι μόνο για μένα .

  28. diorismos67 είπε

    Ε.Σ.Α.με.Α.
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 05.07.11

    Special Olympics: Η ευκαιρία που έγινε έλλειμμα

    Έπεσε η αυλαία των Special Olympics και μαζί τους χάθηκε μία ακόμη ευκαιρία η χώρα να εστιάσει στα πραγματικά προβλήματα των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα, και όχι σε μια πολυδάπανη φιλανθρωπική γιορτή.

    Η Ε.Σ.Α.μεΑ., στην τελευταία ανακοίνωσή της πριν τους αγώνες, καλωσόρισε τα άτομα που ήρθαν από όλο τον κόσμο για να λάβουν μέρος και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία. Η Συνομοσπονδία χαιρέτησε και χαιρετίζει τους συμμετέχοντες, χαιρέτησε και χαιρετίζει τους εθελοντές που βοήθησαν στη διοργάνωση. Γιατί τα άτομα με αναπηρία και οι εθελοντές δεν είχαν και δεν έχουν καμία ευθύνη για τη διοργάνωση και την εξέλιξη αυτών των αγώνων.

    Όταν η Ελλάδα ανέλαβε τη διοργάνωση, το εθνικό αναπηρικό κίνημα αντιτάχτηκε, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι πρόκειται για κοσμοπολίτικο γεγονός, που ουδεμία σχέση έχει με τη δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας, με τους αγώνες που δίνει η Ε.Σ.Α.μεΑ. και οι άλλοι φορείς για τη βελτίωση της ζωής των ΑμεΑ και των οικογενειών τους. Όταν τελικά η χώρα ανέλαβε τη διοργάνωση και δέθηκε χειροπόδαρα από τη σχετική σύμβαση, η Ε.Σ.Α.μεΑ. ζήτησε από την Πολιτεία και από τους διοργανωτές να σεβαστούν την οικονομική πραγματικότητα και να μην προχωρήσουν σε φιέστες και προκλητικά έξοδα. Μόνο αυτό δε συνέβη – αντιθέτως, το υπερθέαμα στο Καλλιμάρμαρο έριξε ακόμη περισσότερο σκοτάδι στα προβλήματα των ΑμεΑ στην Ελλάδα, μιας και το κόστος μόνο για την τελετή έναρξης, ισούται περίπου με τη μείωση της συνολικής χρηματοδότησης των φορέων ανοιχτής και κλειστής περίθαλψης ΑμεΑ της Αττικής μεταξύ των ετών 2010-2011: κάτι που κρύβεται επιμελώς.

    Η Ε.Σ.Α.μεΑ.. δυστυχώς δικαιώθηκε όταν δήλωνε ότι με τους Special Olympics, «η χώρα θα βιώσει την υποκρισία του “φαίνεσθαι” των δημοσίων σχέσεων». Το αναπηρικό κίνημα εισέπραξε πλήρη αποκλεισμό: δεν συμμετείχε πουθενά, δεν είχε λόγο για τίποτα, δεν ακούστηκε στιγμή.

    Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη διοργάνωση θα μπορούσε να αφήσει έστω μια παρακαταθήκη στα άτομα με νοητική αναπηρία, αυτισμό, σύνδρομο Down, εγκεφαλική παράλυση, βαριές κινητικές ή πολλαπλές αναπηρίες στην Ελλάδα, ένα κοινωνικό πλεόνασμα. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης αυτής, τα στάδια θα μπορούσαν να είναι γεμάτα, όπως ήταν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2004, αρχικά παρήχθη κοινωνικό πλεόνασμα που στη συνέχεια έγινε κοινωνικό έλλειμμα. Στους Special Olympics η ευκαιρία να παραχθεί μία άλλη κοινωνική αντίληψη για την αναπηρία έγινε έλλειμμα, προτού καν αρχίσουν…

    Ειδικά σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική περίοδο, οι αγώνες θα μπορούσαν να γίνουν η βάση ενός ευρέως κοινωνικού κινήματος προστασίας της αναπηρίας από την κρίση. Κάποιος θα πρέπει να βγει και να πει ανοιχτά σε όλους τους συμμετέχοντες, τις οικογένειές τους και τους εθελοντές γιατί αυτό δεν έγινε. Στην Ελλάδα της κρίσης, η Πολιτεία χρηματοδότησε μια φιέστα που προβάλλει τον πολίτη με αναπηρία ως αντικείμενο ελέους. Την ίδια στιγμή το ΙΚΑ μειώνει στο μισό τη δημόσια συμμετοχή στην αγορά τεχνικών βοηθημάτων που αποτελούν όρο επιβίωσης για χιλιάδες άτομα με αναπηρία, οι δομές στήριξης των ατόμων με νοητική αναπηρία, αυτισμό, σύνδρομο Down, εγκεφαλική παράλυση, βαριές κινητικές ή πολλαπλές αναπηρίες και των οικογενειών τους κλείνουν, χιλιάδες παιδιά βρίσκονται εκτός σχολείων, δεν έχει δοθεί ούτε ένα μέρος των επιχορηγήσεων σε κανένα φορέα για το 2011.

    Από την έναρξη έως τη λήξη της διοργάνωσης, υπήρξαν εκτεταμένα δημοσιεύματα στα ΜΜΕ για κακοδιαχείριση, υπέρογκες σπατάλες, αδιαφάνεια και ύποπτες αναθέσεις. Ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας Ισίδωρος Κούβελος εξαπέλυσε κεραυνούς με επιστολή του που καταφερόταν εναντίον της Οργανωτικής Επιτροπής με πολύ σκληρούς χαρακτηρισμούς περί «κιτς» και αλόγιστων σπαταλών. Ο ίδιος ο Τίμοθυ Σράιβερ αναγνώρισε ότι το μήνυμα των αγώνων, «δεν πέρασε».

    Ποιός θα σταθεί μπροστά στην ελληνική κοινωνία και θα πάρει αυτήν την ευθύνη; Αυτοί που διοργάνωσαν και χρηματοδότησαν αυτή τη φιέστα, οφείλουν τώρα να κάνουν λογαριασμό: Τι πήραν και τι έδωσαν; Τι κέρδισαν από αυτούς τους αγώνες τα άτομα με αναπηρία; Σε τελική ανάλυση, για ποιούς έγιναν αυτοί οι αγώνες;

  29. ΠΕ 02 είπε

    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_5850.html
    an den mas diorisoun olous fetos den ginete kai emeis na prosfugoume sta europaika dikastiria?

    • NA είπε

      Χρειάζεται διερεύνηση από δικηγόρο σχετικό με θέματα Ευρωπαϊκού δικαίου. Αν υπάρχει νομοθετική ρυθμιση που να προβλέπει επαγγελματική αποκατάσταση ανθρώπων με 67% για όλες τις χωρες την Ε.Ε. λογικά θα πρέπει να εφαρμόζεται και εδώ

      • ΠΕ 02 είπε

        sta logia mporei na efarmozetai edw…..giati sthn praksi opos vlepete oloi den ginete tipota…….

        • Αλίκη είπε

          καλά εδώ δεν τηρούνται ούτε τα βασικά δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία , αυτοί σε λίγο θα μας εξολοθρεύσουν , όχι να μας στηρίξουν στην εργασία αλλά ούτε στη ζωή ….
          Παρ όλα αυτά εγώ είμαι διατεθειμένη να το πάω και δικαστικά . Πότε θα βγει η εγκύκλιος να δούμε αν θα μπορέσουμε να κάνουμε την αίτησή μας ?

          • george είπε

            πρέπει να γράψετε κάτι κ για τους διορισμένους πλέον ανάπηρους εκπ/κους που δεν εμπίπτουν στο ΠΔ 50/96 κ δεν αντιμετωπίζονται ως ειδ. κατηγορία!είναι ντροπή του υπουργείου να μην δίνει προτεραιότητα σ’αυτούς στις τοποθετήσεις τουλάχιστον, αφου τους καταδικάζει σε 3 χρόνια τουλάχιστον εγκλωβισμού μακρυά απο τις οικογένειές τους…
            όποιος πιστεύει το αντίθετο να μιλήσει…

            • rina είπε

              συμφωνώ μαζί σου,και για μένα το να μείνω μακριά από την οικογένεια μου ήταν ο λόγος που δεν έκανα πέρσι τα χαρτιά μου για διορισμό.και φέτος έχω πάλι το ίδιο δίλλημα ….τι θα κάνω?

              • anton είπε

                Στην εποχή μας φαντάζει πολυτέλεια κάτι τέτοιο. Εύχομαι να μην έχει κάποιος την επαγγελματική και οικονομική ανάγκη να μπαίνει σε τέτοια σοβαρά διλήμματα. Ακόμα και να μην ανήκεις στις ειδικές κατηγορίες αλλά μόνο που έχεις ποσοστό 67% σου δίνει τη δυνατότητα να πάρεις μετάθεση σε ΣΜΕΑ

                • George είπε

                  και αυτή η δυνατότητα δεν τηρείται πάντα, το ζητούμενο ειναι να υπάρχει οργανικό κενό σε ΣΜΕΑ, πάντως από δω κ πέρα στα ΕΕΕΕΚ, θα προτιμωνται δασκαλοι αφου θα γινειθ και ΑΣΕΠ γι’αυτους.το θέμα είναι ότι πολλοί προτιμούν τη γενική εκπ/ση.
                  προτείνω να πιέσει ο σύλλογος να μοριοδοτηθεί η μόνιμη αναπηρία με 4 τουλαχιστον μόρια, για να μετράει ως κοινωνικό κριτήριο

                • sakam είπε

                  μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποιες είναι οι ειδικές κατηγορίες?Εγώ φέτος πέρασα απο επιτροπή και πήρα το 67% και περιμένω την προθεσμία υποβολής ένταξης στους πίνακες ειδικών κατηγοριών.Λογικά θα βγει μετά τις 15/7 αφού μέχρι τότε θα γίνονται αιτήσεις αναπληρωτών.

  30. diorismos67 είπε

    http://www.truerespect.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=351:2011-06-21-22-43-07&catid=37:2010-06-07-19-50-58&Itemid=62

  31. NA είπε

    Αν διαβάσετε το άρθρο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=36868 θα δείτε ότι η Διαμαντοπούλου λέει ότι “Στα δύο χρόνια 2010-2011 έχουμε είκοσι τρεις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις. Οι προσλήψεις δεν θα είναι παραπάνω από τρεισήμισι χιλιάδες.”
    Αυτό σημαίνει ότι εαν πέρισυ προσέλαβε 2.825 εκπαιδευτικούς, φέτος θα προσλάβει μόνο 675;

  32. NA είπε

    Τι νόημα έχει να γνωρίζουν οι άνθρωποι ότι μπορούν να κάνουν αίτηση, αν δεν πρόκειται να τους απορροφήσει φέτος…
    Εδώ από τους πιο παλιούς πήρε ελάχιστους πέρισυ.

  33. ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Ζ. ΠΕ11 είπε

    Φέτος θα κάνουμε χαρτία?

  34. ΠΕ 02 είπε

    πλακα μας κανεις αντωνη?εμεις που εχουμε κανει τα χαρτια μας απο το 2009 τι να πουμε?και ακομη περιμενουμε……..μπραβο συναδελφοι πολυ καλη κινηση…ελπιζω οι φωνες μας να ακουστουν…..

  35. John είπε

    Μπράβο συνάδελφοι, ελπίζω να διοριστούμε όλοι μέσα στο καλοκαίρι.

  36. Vangelis είπε

    exete dikaio. mipos eimaste tixerh kai me mia allh kivernisi exoume kaliteri tixi.

  37. antonis είπε

    τι θα γίνει με μας που κάναμε αίτηση διορισμού τον ιανουάριο κ δε μας έχουν διορίσει ακόμα?
    θα διοριστούμε?

    • viktoria είπε

      καλησπ’ερα!
      antoni έκανες αίτηση διορισμού τον ιανουάριο επειδή τότε συμπλήρωσες 12 μήνες προυπηρεσίας ή επειδή χρωστούσες κάποια δικαιολογητικά.Γιατο εγώ συμπλήρωσα 12μηνο τον Οκτώβρη και απο τη δευτεροβάθμια μου είπαν πως δεν μπορώ να κάνω καμία αίτηση διότι οι πίνακες είχαν κλειδώσει…..

      • sakam είπε

        Πριν μερικές μέρες πήρα τηλέφωνο στο υπουργείο και τους ρώτησα αν και πότε θα γίνουν αιτήσεις για ένταξη στους πίνακες ειδικών κατηγοριών.Μου είπαν ότι θα βγουν ημερομηνίες(πέρσι είχαν γίνει αρχές Ιουλίου).Όσο για τους 12 μήνες το άφησε ανοιχτό και ίσως υπάρξει κάτι θετικό για όσους σημπληρώσουν 12 μήνες μετά τις 30-06-2010.Σε λίγες μέρες θα γνωρίζουμε!

Υποβολή σχολίου

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.